Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

Üzemeltetői adatok

CÉGNÉV: AGROTRADE ’96 KFT
Szolgáltató telephelye, üzlet: 5000 Szolnok, Mester utca 35.
Levelezési cím, panaszkezelés: 5000 Szolnok, Mester utca 35.
Üzlet / Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: Hétfő – Péntek 8:00 – 16:00 -ig
Weboldal: https://agrotrade.hu
Cégjegyzékszám: 16-09-017339
Adószám: 25939752-2-16
Szerződéskötés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: info [kukac] agrotrade.hu
Telefonos ügyfélszolgálat:
(Üzletünk nyitvatartási idejében érhető el)
06 56 525 039

Termékek, szolgáltatások

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg, vagy a megrendelést követő visszaigazolás után átvehetőek üzletünkben. Ebben az esetben a visszaigazolásban szereplő határidőig (8 nap) garantáljuk a termékek elérhetőségét.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • Gyermekjátékok ( Bruder játékok )
  • Kéziszerszámok
  • Elektromos szerszámgépek – kéziszerszámok
  • Pneumatikus gépek, szerszámok, szerelvények, kiegészítők
  • Fúró, vágó, csiszoló anyagok, forgácsoló – menetkészítő szerszámok
  • Emeléstechnika – rakományrögzítés
  • Kötőelem, rögzítéstechnika
  • Munkaruházat
  • Takaróponyvák
  • Autófelszerelés
  • LED világítás
  • Otthoni elektromos szerelvények, kiegészítők
  • Háztartás, lakásfelszerelés
  • Kerti szerszámok, eszközök
  • Kerti gépek, szivattyúk, tartozékok
  • Locsolás, öntözés szerelvényei, eszközei, kiegészítői
  • Ragasztók, tömítők, javítók
  • Műszaki és gumiáru
  • Egyéb műszaki termékek

Rólunk

Üzletünkben több mint 12 000 gépalkatrészt és műszaki terméket tartunk készleten, a rövid határidővel rendelhető termékek száma pedig ennek többszöröse.

Az 1996-ban alapított és 2007 óta online kereskedelemmel is foglalkozó Agrotrade Kereskedés, a toyzone.hu és szolnokszerszam.hu weboldalak üzemeltetője, a Szerszámvilág üzletlánc tagja.

Webáruházunk valódi raktárkészlettel rendelkezik. A forgalmazott játékok a többi termékünktől elkülönítve, egy 130 m2-es bemutatóteremben megtekinthetőek, megvásárolhatóak.

Készletinformációk

Webáruházunk rendszere folyamatos szinkronban van ügyviteli programunkkal, valós készletinformációk kerülnek megjelenítésre. Ennek ellenére kivételes esetekben előfordulhat (alacsony készletszint esetén), hogy a megrendelt terméket mégsem tudjuk azonnal szállítani: leltárhiány vagy üzletünkben éppen megvásárolt termékek esetén. Előre utalásnál, a díjbekérőn visszaigazolt termékek azonnali átvételét – szállíthatóságát garantáljuk!

Árak

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

A weboldalon feltüntetett árak az internetes vásárlásra vonatkoznak, üzletünk árai a weboldalon szereplőktől esetenként eltérhetnek, beleértve az akciós árakat, kedvezményeket. Webes rendelésnél, személyes átvétel esetén, a megvásárolt termékek webáruházunk áraival, kedvezményeivel kerülnek kiszámlázásra.

Rendelési információk

Rendelés leadása a webáruházban

A rendelés leadása lehetséges:

  • Webes felületen
    • regisztrált felhasználóként
    • regisztráció nélkül
  • Webes felületen kívül
    • e-mailben
    • faxon

Kérjük, amennyiben lehetséges, kerüljük a telefonos megrendelést!

Felhasználói regisztráció:

  • előzetesen
  • a rendelés lezárásakor a “Fiók létrehozása?” jelölő kiválasztásával

Webes felületen kívüli rendelések

Szükséges információk:

  • Termék cikkszáma, megnevezése, mennyisége
  • Szállítási – átvételi mód:
    • személyes átvétel üzletünkben
    • házhoz kézbesítés
    • postapontra kézbesítés (Postahely, postapont, csomagautomata pontos megnevezése szükséges! A lenti táblázatból könnyedén kikereshető!)
  • Fizetési mód:
    • személyes átvétel esetén csak készpénz, bankkártya
    • kiszállítás esetén csak utánvétel
  • Számlázási – szállítási adatok
    • Telefonszám (kötelező)
    • Email (ajánlott)

Rendelés menete

  1. A megvásárolni kívánt terméket, termékeket helyezd a helyezd a kosárba
  2. A kosár tartalmát a jobb felső sarokban, vagy a kosár oldalon részletesen is áttekintheted, módosíthatod
  3. A személyes adatok megadása, regisztrált – visszatérő vásárlók esetén ellenőrzése a pénztárnál történik:
    1. SZÁMLÁZÁSI ADATOK megadása kötelező. Alap esetben a szállítás is ide történik.
    2. Szállítási cím megadható, amennyiben eltér a számlázási címtől.
    3. Fiók létrehozása – nem kötelező
    4. MEGRENDELÉS RÉSZLETEI – SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI MÓDOK KIVÁLASZTÁSA, HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁSI LEHETŐSÉG

    5. Megrendelés elküldése (kötelező az itt ismertetett feltételek elfogadása)
  4. A rendelés elküldése után egy összesítő oldalra kerülsz, ahol ismertetjük a rendelés feldolgozásának további lépéseit
  5. Email címedre elküldjük a rendelés összesítőt (automata folyamat. Ha nem kapod meg a rendelés lezárása után néhány perccel, lehetséges hogy rossz levélcímet adtál meg. Ebben az esetben kérjük írj egy levelet az info kukac agrotrade.hu -ra, mert a további információkat a rendelés feldolgozásával és a szállítással kapcsolatosan oda fogjuk küldeni.

Minimális rendelési összeg 3 000 Ft

A rendelés minimális összege csomagküldés esetén 3000 Ft + szállítási díj. Weboldalunkon a minimális rendelési összeg alatt nem adhatóak le a rendelések. A minimális rendelési összeg a telefonos rendelésekre is vonatkozik!

A kis értékű megrendelések veszteségesek, munkaigényük ugyanannyi mint a nagyobb rendeléseké. A koronavírus ideje alatt olyan mértékben szaporodtak a kis értékű megrendelések, hogy elküldésüket nem tudjuk vállalni. Köszönjük a megértést!

Választható szállítási és fizetési módok

Választható átvételi – szállítási módok:

  • Személyes átvétel szolnoki üzletünkben
  • Házhoz kézbesítés
  • Átvétel postaponton:
    • postán maradó
    • MOL töltőállomás
    • csomagautomata

Választható fizetési módok:

  • Bankkártyás fizetés (Hamarosan / tesztelés alatt – 2020.09.14)
  • Előre utalás
  • Utánvétel

Egyes termékeknél (folyóméteres, tekercsből levágott termékek) az utánvétel nem választható. Ebben az eseben a rendelés teljes összegét előre utalással kell kiegyenlíteni.

Oldalunkon megjelenő Rendelhető termékek esetén tájékoztatásul jelöljük az átvételi / csomagfeladási határidőt. A rendelés feldolgozása után minden esetben jelezzük a pontos határidőket és az esetleges – nagykereskedelmi ár változásából eredő – árváltozást.

Bankkártyás fizetés - OTP Simple felületén

Bankkártyás fizetés biztonságos felületen: Online bankkártyás fizetés a OTP BANK ZRT – OTP Simple fizetési felületén.

A bankkártyás fizetéssel kapcsolatos adatkezelés megtekinthető az adatvédelmi nyilatkozatban itt.

Szállítási költség meghatározása a rendelési érték, a fizetési és átvételi módtól függően történik

Szállítás, fizetés

Webáruházunk megrendeléseit a Magyar Posta szállítja. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Az MPL futárszolgálat által szállított csomagok, sikertelen kézbesítési kísérlet után átvehetők a postán. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni. Durva sérülés, nyomódás, szúrás, vágás nem lehet a csomagon! Az esetlegesen észlelelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a szállítással kapcsolatban nem áll módunkban elfogadni!

Szállítási díjaink a vásárolt termékek összegétől, a fizetési módtól és az átvétel helyétől függően kerülnek meghatározásra. Az utánvétellel történő fizetés díja 490 Ft.

Az alábbi táblázat összesíti a szállítási díjakat (utánvételnél többletköltség már nem kerül felszámításra). Egyes termékek (túlsúlyos, nagyméretű, raklapos szállítás) egyedi szállítási díjakkal rendelkezhetnek. Ezeket a szállítási díjakat a terméklapokon mindig feltüntetjük!

Szállítási díjak 2023.01.25 -től

Készleten lévő termékek esetén a várható szállítási idő 1 munkanap (12:00-ig beérkezett utánvételes rendelések vagy bankkártyás fizetés esetén).

HÁZHOZ KÉZBESÍTÉS

ELŐRE FIZETÉSSEL

UTÁNVÉTELLEL

3 000 - 40 000 Ft -ig 1 820 Ft 2310 Ft
40 000 Ft -tól ingyenes* ingyenes*

POSTAPONT

ELŐRE FIZETÉSSEL

UTÁNVÉTELLEL

3 000 - 40 000 Ft -ig 1 490 Ft 1 980 Ft
40 000 Ft -tól ingyenes* ingyenes*

*Ingyenes szállítás

Bizonyos termékek esetén nem alkalmazható az értékhatártól függő díjmentes szállítás ( pld.: súly alapú vagy raklapos szállítás ). Ezt a termék adatlapján jelezzük.

Súly alapú szállítás

Az így jelölt terméket tartalmazó rendelés szállítása díjköteles, nem érvényes rá az ingyenes szállítási összeghatár. A termék szállítási költsége súly alapján lesz meghatározva.

Fizetési lehetőségek

Személyes átvétel

Átvétel szolnoki üzletünkben. A termékek díjtalan átvételét a visszaigazolástól 8 munkanapig garantáljuk.

Előre fizetés

Bankkártyás fizetés(SimplePay) vagy átutalás díjbekérő alapján

Átutalás esetén a rendelés feldolgozásakor díjbekérőt küldünk. Az összeg bankszámlánkra érkezése után feladjuk a csomagot. (12:00-ig beérkezett átutalásoknál még aznap.)

Utánvétel

A csomagot készleten lévő termékek esetén még aznap feladjuk és várhatóan a következő munkanapon átvehető (12:00-ig beérkezett megrendelések esetén).

Bankkártyás fizetés -  SimplePay

A bankkártyás fizetés közvetlen a rendelés lezárása után, az OTP Mobil Kft. által fejlesztett és üzemeltett SimplePay online bankkártya-elfogadási felületen keresztül történik. Azonnali fizetési megoldás, nem tévesztendő össze a csomag átvételekor történő bankkártyás fizetéssel!

Webáruházunk megrendeléseit a Magyar Posta szállítja. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Az MPL futárszolgálat által szállított csomagok, sikertelen kézbesítési kísérlet után átvehetők a postán. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni. Durva sérülés, nyomódás, szúrás, vágás nem lehet a csomagon! Az esetlegesen észlelelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a szállítással kapcsolatban nem áll módunkban elfogadni!

Szállítási díjaink a vásárolt termékek összegétől, a fizetési módtól és az átvétel helyétől függően kerülnek meghatározásra. Az utánvétellel történő fizetés díja 490 Ft.

Az alábbi táblázat összesíti a szállítási díjakat (utánvételnél többletköltség már nem kerül felszámításra). Egyes termékek (túlsúlyos, nagyméretű, raklapos szállítás) egyedi szállítási díjakkal rendelkezhetnek. Ezeket a szállítási díjakat a terméklapokon mindig feltüntetjük!

Postai átvevőhelyek, MOL postapontok, csomagautomaták

Webes felületen kívüli rendelések esetén itt megkeresheted az átvevőhelyet. Kérjük a rendelésen (email – fax) tüntesd fel, telefonon kérni fogjuk! Webes rendeléskor az átvevőpontot a pénztárnál kell majd kiválasztanod.

Előzetes információ a postákról, postapontokról és csomagautomatákról: https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso

Szavatossági és jótállási tájékoztató

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? Ön a webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással (elérhetőség a lap alján) szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján? Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét? Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? Ön a vállalkozással (elérhetőség a lap alján) szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a fenti vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Kellékszavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a fogyasztónak kell bizonyítania. Ha a vállalkozás a szerződés megkötését vitatja, köteles felhívni a fogyasztó figyelmét a panasztétel lehetőségére és a panasz intézésének – a fogyasztóvédelemről szóló törvényben foglaltakkal összhangban álló – módjára. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül kellékszavatossági kötelezettsége alól? A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül kellékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával? Termék hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján? Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Milyen esetben minősül a termék hibásnak? A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét Ön a termék, gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy importőrével (elérhetőség a lap alján) szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól? A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. Termékszavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a fogyasztónak kell bizonyítania. Ha a vállalkozás a szerződés megkötését vitatja, köteles felhívni a fogyasztó figyelmét a panasztétel lehetőségére és a panasz intézésének – a fogyasztóvédelemről szóló törvényben foglaltakkal összhangban álló – módjára. Mi a teendő kellék- vagy termékszavatossági igény érvényesítése esetén? Kérjük, levélcímünkön vagy telefonon vegye fel velünk a kapcsolatot, tájékoztatjuk a továbbiakról.

Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával? Hibás teljesítés esetén a PTK. 8:1.§ (1) bekezdés 3. pontja, 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet, módosított 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a vállalkozás (elérhetőség a lap alján) jótállásra köteles. Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján? A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. (Fogyasztó: a gazdasági, vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő személy). A jótállás időtartama legalább egy év, de ez bizonyos esetekben több is lehet. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a termék, fogyasztó részére történő átadásának napjával kezdődik. A vállalkozás köteles a készülékkel együtt a jótállási jegyet is a fogyasztó rendelkezésére bocsátani melyen fel kell tüntetni a vállalkozás nevét, címét, készülék típusát, gyári számát, átadásának időpontját. A jótállásból és szavatosságból eredő jogok a jótállási jeggyel és a vásárlást igazoló bizonylattal érvényesíthetőek. Ezért kérjük, őrizze meg e dokumentumot és a számlát vagy nyugtát. A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani. Kijavítás iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálatnak a jótállási jegyen vagy ahhoz csatoltan fel kell tüntetnie: az igény bejelentésének időpontját, hiba okát, kijavítás módját, a készülék visszaadásának időpontját, ill. csere esetén a csere időpontját.

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható készüléket az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálat gondoskodik. Ha a fogyasztó a készülék meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Jótállási igény elutasítása esetén a szerviz vizsgálati jegyzőkönyvben indokolja az elutasítás okát és fizetős javítási ajánlatot ad ki írásban. Amennyiben a fogyasztó, vagy viszonteladó 30 napig nem válaszol az ajánlatra, a szerviz tárolási díjat jogosult felszámolni. Jótállási igény esetén a készüléket tiszta állapotban, portól és szennyeződésektől mentesen, szükség esetén fertőtlenítve (pl. szennyvíz szivattyú) kell átadni. Amennyiben ez elmarad a szerviz a tisztításért/fertőtlenítésért díjat számolhat fel. A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a szerviz jótállási javítási kötelezettségei körébe. A szerviz nem felelős azokkal a tartozékokkal kapcsolatban, amelyek nem tartoznak a készülék alapfelszereléséhez. Kivételt képeznek azok az esetek, amikor a tartozékot nem lehet levenni a készülék károsodása nélkül.

A jótállás kizárólag anyaghibákra, gyártási hibákra és technológiai kialakítás miatti meghibásodásokra vonatkozik. A jótállási igény elutasításra kerül, ha a készüléket nem a használati útmutatásban leírtak szerint használták, karbantartását elmulasztották, helytelenül tárolták, elemi kár érte, szállítás közben megsérült, jótállási jegyen vagy a vásárlást igazoló bizonylaton nem összeegyeztethető adatok szerepelnek, ill. nem feljogosított szerviz beavatkozása esetén. Jótállási igényként a fogyasztó elsősorban javítást vagy kicserélést követelhet, feltéve hogy az lehetséges, és nem jár aránytalan többletköltséggel a másik megoldáshoz képest. Ha sem a javítás, sem a kicserélés nem lehetséges kérhet árengedményt, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatti elállásnak nincs helye. Vita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. A békéltető testületek elérhetősége itt található. A jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól? A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Mi a teendő, ha a jótállásos termék meghibásodik? Heron termékek esetén, a legközelebbi szakszervizhez is fordulhat. A szervizek listáját itt találja. 

Extol készülékek esetén csak a Madal Bal Kft. budapesti telephelyén történik garanciális javítás. Ha a készülék 10 kg-nál könnyebb vagy kézi csomagként tömegközlekedési eszközön is szállítható, az Ön feladata és költsége a hibás termék szervizbe történő eljuttatása. A 10 kg-nál súlyosabb vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható készülékek esetében a szállítás költsége minket terhel. Ebben az esetben futárszolgálattal történik az oda- és visszaszállítás. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a szerviz ügyfélszolgálatával! Telefon: +36 1 297 1277 vagy +36 1 2971620/115

A garancia intézésének menete Extol termékek esetén, amennyiben a garanciális ügyintézést önállóan, mint vásárló végzi:

1. Kérjük, értelemszerűen töltse ki és írja alá az itt letölthető nyomtatványt.

2. A készüléket minden gyári tartozékával együtt rakja be egy dobozba. A nyomtatvány egy kitöltött és aláírt példányát a jótállási jeggyel és a számlával vagy blokkal (másolat is elegendő) együtt rakja be a készülék mellé a csomagba, majd zárja le azt.

3. A nyomtatványt küldje el faxon (+36 1 297 1270) vagy e-mail-en (szerviz@madalbal.hu).

Ha a termék szállítása a mi feladatunk, kolléganőnk megrendeli a készülék beszállítását a futárszolgálattól. 1-2 munkanapon belül megjelenik Önnél a futár és egy elismervényt átadva elviszi a csomagot. A szervizbe történő beérkezés után a technikus kollégák megvizsgálják a gépet és a dokumentumokat. Amennyiben garanciális javítás körébe tartozik, a lehető legrövidebb időn belül megjavítják, majd visszaküldik a készüléket a futárszolgálattal. Ha a termék nem javítható garanciában, írásbeli ajánlatot küldünk az Ön részére faxon, e-mail-ben, postán. Ha az ajánlatot elfogadják, javítás után visszaküldjük a készüléket a javítási számlával együtt. Amennyiben az ajánlatot elutasítják, az átvizsgálási és szállítási költséget kiszámlázzuk, és a készüléket javítatlanul visszaküldjük. Ha a beküldött dokumentumok hiányosak vagy pontatlanul vannak kitöltve, értesítjük Önt. Pótlás után a készüléket megjavítják, majd visszaküldik.

Indokolás nélküli elállási jog

Elállás joga

Az Ügyfél a megrendeléstől a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. Korm. rendelet rendelkezik.

Elállási határidő

Termék adásvételére irányuló szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi. Több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor a felmondási idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi. Ügyfél az elállási jogát abban az esetben gyakorolhatja, amennyiben elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatja postán, e-mail-ben vagy telefonon az Agrotrade Kereskedés-hez. postacím: 5000 Szolnok, Mester út 35. e-mail cím: info kukac agrotrade.hu Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített vételárat. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldése postai úton is lehetséges. A termék visszaküldés közvetlen költségét Ön viseli. Felelősség a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Az elállási jog alóli kivételek Ön nem gyakorolhatja a törvényben biztosított elállási jogát b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ; c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Ön utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen az Ön személyére szabtak; d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel; g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor; h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás az Ön kifejezett kérésére keresi fel Önt sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából; i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően Ön a csomagolást felbontotta; j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével; k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében; l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki; m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás az Ön kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és Ön e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát. (2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben az elállási jog az Ön által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon.

Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére:

Agrotrade Kereskedés, 5000 Szolnok, Mester utca 35.

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése miatt van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt). A termék visszaérkezését követő harminc napon belül az Agrotrade ’96 Kft a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!).

Rövid adatkezelési tájékoztató

Az webáruház használata során az Agrotrade 96 Kft. a részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli. Néhány esetben az adatok továbbításra kerülnek harmadik fél számára, például:

  • csomagszállítás esetén (a szükséges adatok továbbításra kerülnek csomagszállító partnerünk a Magyar Posta Zrt. mint adatfeldolgozó részére)
  • bankkártyás fizetés esetén ( a szükséges adatok továbbításra kerülnek az OTP Mobil Kft. mint adatfeldolgozó részére)

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az Agrotrade kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges.

A GDPR rendeletnek megfelelő, részletes adatvédelmi tájékoztatónk itt található:

Adatvédelmi nyilatkozat

Korlátok, kockázatok, hibák, pontatlanságok

A webáruházon keresztültörténő vásárlásnál a vásárló elfogadja az Internet lehetőségeit, és korlátait.

A weboldalon megjelenő képekért, előre nem kiszámítható árváltozásokért (árfolyam ingadozás, beszállítói árváltozás) felelőséget nem vállalunk!

A vásárló tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie. A weboldal üzemeltetője nem felel az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért. (Vírus, szoftver vagy szerverhibából, illetve internetes hibából).

Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár, a feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból, feltöltési vagy szinkronhibából eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.