Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az alábbi vásárlási feltételek dokumentumot és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

  • Üzemeltetői adatok ismertetése
  • Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
  • A kínált termékek kategória besorolása
  • Rendelési információk ismertetése
  • Termékek árai, megjelenített készletinformációk
  • A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  • Rendelés lépéseinek bemutatása
  • A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
  • Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  • Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
  • Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
  • Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
  • Az elállási jog ismertetése
  • Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
  • Adatkezelési információk

Üzemeltetői adatok

Cégnév:AGROTRADE ’96 Kft
Szolgáltató telephelye:5000 Szolnok, Mester utca 35.
Üzlet / Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje:Hétfő - Péntek 8:00 - 16:00 -ig
Szombat 8:00 - 13:00 -ig (Áprilistól - Decemberig)
Cégjegyzékszám:16-09-017339
Adószám:25939752-2-16
Szerződéskötés nyelve:Magyar
Elektronikus elérhetőség:info [kukac] agrotrade.hu
Telefonos ügyfélszolgálat:56 / 525 - 039
(Üzletünk nyitvatartási idejében érhető el)

Rólunk

Üzletünkben több mint 12 000 gépalkatrészt és műszaki terméket tartunk készleten, a rövid határidővel rendelhető termékek száma pedig ennek többszöröse.

Az 1996-ban alapított és 2007 óta online kereskedelemmel is foglalkozó Agrotrade Kereskedés, a toyzone.hu és szolnokszerszam.hu weboldalak üzemeltetője, a Szerszámvilág üzletlánc tagja.

Webáruházunk valódi raktárkészlettel rendelkezik. A forgalmazott játékok a többi termékünktől elkülönítve, egy 130 m2-es bemutatóteremben megtekinthetőek, megvásárolhatóak.

Termékek, szolgáltatások

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg, vagy a megrendelést követő visszaigazolás után átvehetőek üzletünkben. Ebben az esetben a visszaigazolásban szereplő határidőig (8 nap) garantáljuk a termékek elérhetőségét.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • Gyermekjátékok ( Bruder játékok )
  • Kéziszerszámok
  • Elektromos szerszámgépek – kéziszerszámok
  • Pneumatikus gépek, szerszámok, szerelvények, kiegészítők
  • Fúró, vágó, csiszoló anyagok, forgácsoló – menetkészítő szerszámok
  • Emeléstechnika – rakományrögzítés
  • Kötőelem, rögzítéstechnika
  • Munkaruházat
  • Takaróponyvák
  • Autófelszerelés
  • LED világítás
  • Otthoni elektromos szerelvények, kiegészítők
  • Háztartás, lakásfelszerelés
  • Kerti szerszámok, eszközök
  • Kerti gépek, szivattyúk, tartozékok
  • Locsolás, öntözés szerelvényei, eszközei, kiegészítői
  • Ragasztók, tömítők, javítók
  • Műszaki és gumiáru
  • Egyéb műszaki termékek

Rendelési információk

Webáruházunkban rendelés leadása lehetséges:

  • Webes felületen
    • regisztrált felhasználóként
    • regisztráció nélkül
  • Webes felületen kívül
    • telefonon
    • e-mailben
    • faxon

Webes felületen kívüli rendelések esetén a szükséges információk:

  • Termék cikkszáma, megnevezése, mennyisége
  • Szállítási – átvételi mód:
    • személyes átvétel üzletünkben
    • házhoz kézbesítés
    • postapontra kézbesítés (Postahely, postapont, csomagautomata pontos megnevezése szükséges! A lenti táblázatból könnyedén kikereshető!)
  • Fizetési mód:
    • személyes átvétel esetén csak készpénz
    • kiszállítás esetén csak utánvétel
  • Számlázási – szállítási adatok
  • Telefonszám (kötelező)
  • Email (ajánlott)

Felhasználói regisztráció lehetséges:

  • előzetesen
  • a rendelés lezárásakor a “Fiók létrehozása?” jelölő kiválasztásával

Regisztrált felhasználóink:

  • levásárolható pontokat kapnak
  • pontokért értékelhetik a megvásárolt termékeket

Árak

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

A weboldalon feltüntetett árak az internetes vásárlásra vonatkoznak, üzletünk árai a weboldalon szereplőktől esetenként eltérhetnek, beleértve az akciós árakat, kedvezményeket. Webes rendelésnél, személyes átvétel esetén, a megvásárolt termékek webáruházunk áraival, kedvezményeivel kerülnek kiszámlázásra.

Készletinformációk

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Webáruházunk rendszere folyamatos szinkronban van ügyviteli programunkkal, valós készletinformációk kerülnek megjelenítésre. Ennek ellenére kivételes esetekben előfordulhat (alacsony készletszint esetén), hogy a megrendelt terméket mégsem tudjuk azonnal szállítani: leltárhiány vagy üzletünkben éppen megvásárolt termékek esetén. Előre utalásnál, a díjbekérőn visszaigazolt termékek azonnali átvételét – szállíthatóságát garantáljuk!

Rendelés menete

  1. A megvásárolni kívánt terméket, termékeket helyezd a helyezd a kosárba
  2. A kosár tartalmát a jobb felső sarokban, vagy a kosár oldalon részletesen is áttekintheted, módosíthatod
  3. A személyes adatok megadása, regisztrált – visszatérő vásárlók esetén ellenőrzése a pénztárnál történik:
    1. SZÁMLÁZÁSI ADATOK megadása kötelező. Alap esetben a szállítás is ide történik.
    2. Szállítási cím megadható, amennyiben eltér a számlázási címtől.
    3. Fiók létrehozása – nem kötelező (vásárlásod után levásárolható pontokat adunk, további pontokért értékelheted a megvásárolt termékeket).
    4. MEGRENDELÉS RÉSZLETEI – szállítási és fizetési módok kiválasztása, hírlevél feliratkozási lehetőség

    5. Megrendelés elküldése (kötelező az itt ismertetett feltételek elfogadása)
  4. A rendelés elküldése után egy összesítő oldalra kerülsz, ahol ismertetjük a rendelés feldolgozásának további lépéseit
  5. Email címedre elküldjük a rendelés összesítőt (automata folyamat. Ha nem kapod meg a rendelés lezárása után néhány perccel, lehetséges hogy rossz levélcímet adtál meg. Ebben az esetben kérjük írj egy levelet az info kukac agrotrade.hu -ra, mert a további információkat a rendelés feldolgozásával és a szállítással kapcsolatosan oda fogjuk küldeni.

Szállítási és fizetési módok

Választható átvételi – szállítási módok:

  • Személyes átvétel szolnoki üzletünkben
  • Házhoz kézbesítés
  • Átvétel postaponton:
    • postán maradó
    • MOL töltőállomás
    • csomagautomata

Választható fizetési módok:

  • Előre utalás
  • Utánvétel

Egyes termékeknél (folyóméteres, tekercsből levágott termékek) az utánvétel nem választható. Ebben az eseben a rendelés teljes összegét előre utalással kell kiegyenlíteni.

Oldalunkon megjelenő Rendelhető termékek esetén tájékoztatásul jelöljük az átvételi / csomagfeladási határidőt. A rendelés feldolgozása után minden esetben jelezzük a pontos határidőket és az esetleges – nagykereskedelmi ár változásából eredő – árváltozást.

Szállítási díjak

Szállítási díjaink a vásárolt termékek összegétől, a fizetési módtól és az átvétel helyétől függően kerülnek meghatározásra. Az utánvétellel történő fizetés díja 450 Ft. Az alábbi táblázat összesíti a szállítási díjakat (utánvételnél többletköltség már nem kerül felszámításra). Egyes termékek (túlsúlyos, nagyméretű, raklapos szállítás) egyedi szállítási díjakkal rendelkezhetnek. Ezeket a szállítási díjakat a terméklapokon mindig feltüntetjük!

Házhoz kézbesítésElőre utalássalUtánvétellel
15 000 Ft -ig750 Ft1 200 Ft
15 000 - 20 000 Ft -ig450 Ft900 Ft
20 000 Ft felettingyenesingyenes
POSTAPONTElőre utalássalUtánvétellel
15 000 Ft -ig650 Ft1 100 Ft
15 000 - 20 000 Ft -ig350 Ft800 Ft
20 000 Ft felettingyenesingyenes

Szállítási díjak

Webáruházunk megrendeléseit a Magyar Posta szállítja. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Az MPL futárszolgálat által szállított csomagok, sikertelen kézbesítési kísérlet után átvehetők a postán. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni. Durva sérülés, nyomódás, szúrás, vágás nem lehet a csomagon! Az esetlegesen észlelelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot.Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a szállítással kapcsolatban nem áll módunkban elfogadni!

[box_title class=”h2″ font_size=”18″ border_color=”#cdcdcd”]Házhoz kézbesítés[/box_title]

Utánvétel esetén a számla összegét a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Előre utalás esetén a kifizetett összeg minden költséget tartalmazott, az átvételkor nem kell fizetni.

[box_title class=”h2″ font_size=”18″ border_color=”#cdcdcd”]Postapontra kézbesítés[/box_title]

Utánvétel esetén a számla összegét a csomag átvételekor kell a postai átvevőponton vagy a MOL töltőállomáson kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Előre utalás esetén a kifizetett összeg minden költséget tartalmazott, az átvételkor nem kell fizetni. Szükség van a személyazonosság igazolására! Előre utalás esetén a csomagot csak a címzett veheti át!

Postai átvevőhelyek, MOL postapontok, csomagautomaták

Webes felületen kívüli rendelések esetén itt megkeresheted az átvevőhelyet. Kérjük a rendelésen (email – fax) tüntesd fel, telefonon kérni fogjuk! Webes rendeléskor az átvevőpontot a pénztárnál kell majd kiválasztanod.

[wpdatatable id=1]

Szavatossági és jótállási tájékoztató

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással (elérhetőség a lap alján) szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján? Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét? Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? Ön a vállalkozással (elérhetőség a lap alján) szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a fenti vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Kellékszavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a fogyasztónak kell bizonyítania. Ha a vállalkozás a szerződés megkötését vitatja, köteles felhívni a fogyasztó figyelmét a panasztétel lehetőségére és a panasz intézésének – a fogyasztóvédelemről szóló törvényben foglaltakkal összhangban álló – módjára. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül kellékszavatossági kötelezettsége alól? A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül kellékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával? Termék hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján? Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Milyen esetben minősül a termék hibásnak? A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét Ön a termék, gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy importőrével (elérhetőség a lap alján) szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól? A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. Termékszavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a fogyasztónak kell bizonyítania. Ha a vállalkozás a szerződés megkötését vitatja, köteles felhívni a fogyasztó figyelmét a panasztétel lehetőségére és a panasz intézésének – a fogyasztóvédelemről szóló törvényben foglaltakkal összhangban álló – módjára. Mi a teendő kellék- vagy termékszavatossági igény érvényesítése esetén? Kérjük, levélcímünkön vagy telefonon vegye fel velünk a kapcsolatot, tájékoztatjuk a továbbiakról.

Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával? Hibás teljesítés esetén a PTK. 8:1.§ (1) bekezdés 3. pontja, 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet, módosított 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a vállalkozás (elérhetőség a lap alján) jótállásra köteles. Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján? A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. (Fogyasztó: a gazdasági, vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő személy). A jótállás időtartama legalább egy év, de ez bizonyos esetekben több is lehet. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a termék, fogyasztó részére történő átadásának napjával kezdődik. A vállalkozás köteles a készülékkel együtt a jótállási jegyet is a fogyasztó rendelkezésére bocsátani melyen fel kell tüntetni a vállalkozás nevét, címét, készülék típusát, gyári számát, átadásának időpontját. A jótállásból és szavatosságból eredő jogok a jótállási jeggyel és a vásárlást igazoló bizonylattal érvényesíthetőek. Ezért kérjük, őrizze meg e dokumentumot és a számlát vagy nyugtát. A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani. Kijavítás iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálatnak a jótállási jegyen vagy ahhoz csatoltan fel kell tüntetnie: az igény bejelentésének időpontját, hiba okát, kijavítás módját, a készülék visszaadásának időpontját, ill. csere esetén a csere időpontját. A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható készüléket az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálat gondoskodik. Ha a fogyasztó a készülék meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Jótállási igény elutasítása esetén a szerviz vizsgálati jegyzőkönyvben indokolja az elutasítás okát és fizetős javítási ajánlatot ad ki írásban. Amennyiben a fogyasztó, vagy viszonteladó 30 napig nem válaszol az ajánlatra, a szerviz tárolási díjat jogosult felszámolni. Jótállási igény esetén a készüléket tiszta állapotban, portól és szennyeződésektől mentesen, szükség esetén fertőtlenítve (pl. szennyvíz szivattyú) kell átadni. Amennyiben ez elmarad a szerviz a tisztításért/fertőtlenítésért díjat számolhat fel. A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a szerviz jótállási javítási kötelezettségei körébe. A szerviz nem felelős azokkal a tartozékokkal kapcsolatban, amelyek nem tartoznak a készülék alapfelszereléséhez. Kivételt képeznek azok az esetek, amikor a tartozékot nem lehet levenni a készülék károsodása nélkül. A jótállás kizárólag anyaghibákra, gyártási hibákra és technológiai kialakítás miatti meghibásodásokra vonatkozik. A jótállási igény elutasításra kerül, ha a készüléket nem a használati útmutatásban leírtak szerint használták, karbantartását elmulasztották, helytelenül tárolták, elemi kár érte, szállítás közben megsérült, jótállási jegyen vagy a vásárlást igazoló bizonylaton nem összeegyeztethető adatok szerepelnek, ill. nem feljogosított szerviz beavatkozása esetén. Jótállási igényként a fogyasztó elsősorban javítást vagy kicserélést követelhet, feltéve hogy az lehetséges, és nem jár aránytalan többletköltséggel a másik megoldáshoz képest. Ha sem a javítás, sem a kicserélés nem lehetséges kérhet árengedményt, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatti elállásnak nincs helye. Vita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. A békéltető testületek elérhetősége itt található. >> A jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól? A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik. Mi a teendő, ha a jótállásos termék meghibásodik? Heron termékek esetén, a legközelebbi szakszervizhez is fordulhat. A szervizek listáját itt találja. >> Extol készülékek esetén csak a Madal Bal Kft. budapesti telephelyén történik garanciális javítás. Ha a készülék 10 kg-nál könnyebb vagy kézi csomagként tömegközlekedési eszközön is szállítható, az Ön feladata és költsége a hibás termék szervizbe történő eljuttatása. A 10 kg-nál súlyosabb vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható készülékek esetében a szállítás költsége minket terhel. Ebben az esetben futárszolgálattal történik az oda- és visszaszállítás. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot szerviz ügyfélszolgálatunkkal! Telefon: +36 1 297 1277 vagy +36 1 2971620/115 A garancia intézésének menete: 1. Kérjük, értelemszerűen töltse ki és írja alá az itt letölthető nyomtatványt. 2. A készüléket minden gyári tartozékával együtt rakja be egy dobozba. A nyomtatvány egy kitöltött és aláírt példányát a jótállási jeggyel és a számlával vagy blokkal (másolat is elegendő) együtt rakja be a készülék mellé a csomagba, majd zárja le azt. 3. A nyomtatványt küldje el faxon (+36 1 297 1270) vagy e-mail-en (szerviz@madalbal.hu). Ha a termék szállítása a mi feladatunk, kolléganőnk megrendeli a készülék beszállítását a futárszolgálattól. 1-2 munkanapon belül megjelenik Önnél a futár és egy elismervényt átadva elviszi a csomagot. A szervizbe történő beérkezés után a technikus kollégák megvizsgálják a gépet és a dokumentumokat. Amennyiben garanciális javítás körébe tartozik, a lehető legrövidebb időn belül megjavítják, majd visszaküldik a készüléket a futárszolgálattal. Ha a termék nem javítható garanciában, írásbeli ajánlatot küldünk az Ön részére faxon, e-mail-ben, postán. Ha az ajánlatot elfogadják, javítás után visszaküldjük a készüléket a javítási számlával együtt. Amennyiben az ajánlatot elutasítják, az átvizsgálási és szállítási költséget kiszámlázzuk, és a készüléket javítatlanul visszaküldjük. Ha a beküldött dokumentumok hiányosak vagy pontatlanul vannak kitöltve, értesítjük Önt. Pótlás után a készüléket megjavítják, majd visszaküldik.

Szavatosság, garancia, elállás

Elállás joga

Az Ügyfél a megrendeléstől a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. Korm. rendelet rendelkezik.

Az elállási határidő:

Termék adásvételére irányuló szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi. Több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor a felmondási idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi. Ügyfél az elállási jogát abban az esetben gyakorolhatja, amennyiben elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatja postán, e-mail-ben vagy telefonon az Agrotrade Kereskedés-hez. postacím: 5000 Szolnok, Mester út 35. e-mail cím: info kukac agrotrade.hu Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített vételárat. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldése postai úton is lehetséges. A termék visszaküldés közvetlen költségét Ön viseli. Felelősség a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Az elállási jog alóli kivételek Ön nem gyakorolhatja a törvényben biztosított elállási jogát b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ; c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Ön utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen az Ön személyére szabtak; d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel; g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor; h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás az Ön kifejezett kérésére keresi fel Önt sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából; i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően Ön a csomagolást felbontotta; j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével; k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében; l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki; m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás az Ön kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és Ön e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát. (2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben az elállási jog az Ön által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül az Agrotrade a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

Felelősség

A webáruházon keresztültörténő vásárlásnál a vásárló elfogadja az Internet lehetőségeit, és korlátait. A weboldalon megjelenő képekért, előre nem kiszámítható árváltozásokért (árfolyam ingadozás, beszállítói árváltozás) felelőséget nem vállalunk! A vásárló tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie. A weboldal üzemeltetője nem felel az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért. (Vírus, szoftverhibából, illetve internetes hibából). Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár, a feltűntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.

Adatkezelés

Az webáruház használata során az Agrotrade részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Magyar Posta alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az Agrotrade kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az Agrotrade a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az Agrotrade bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info [kukac] agrotrade [pont] hu e-mail címen. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Az forgalmazó jogosult, a vásárlás feltételeit és szabályait, a jelen szabályzatot bármikor indoklás és külön értesítés nélkül, egyoldalúan módosítani. Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.